שאלות נפוצות

1. האם יש אחריות לכל הפופים שלכם? 

בהחלט. יש אחריות לשנה על תפרים ורוכסנים לכל הדגמים שלנו.


2. איך ניתן לנקות את הפופים?

להוראות ניקוי לפופים שלנו ניתן ללחוץ כאן: הוראות ניקוי לפופים


3. מה קורה אם אין את הפוף או הצבע שבחרתי במלאי?

אין בעיה, ניתן לבחור דגם אחר או צבע אחר. כמו כן ברוב המקרים ניתן להזמין את הדגם או הצבע הרצויים ולהמתין מס' ימים עד שיגיע למלאי. כמובן שאפשר גם לבחור לקבל החזר כספי מלא אם מעוניינים לבטל את ההזמנה.


4. ניתן לרכוש חומר מילוי בנפרד?

אכן. ניתן לרכוש חומר מילוי לפי ק"ג. לכל דגם רוכסן דרכו ניתן למלא עצמאית או להגיע אלינו למילוי יעיל ומהיר במכונה.


5. כמה זמן הפופים שלי יחזיקו מעמד?

בשימוש נכון פופים יכולים להחזיק זמן רב. זה תלוי באופי הישיבה על הפופים, בתדירות השימוש, בסוג הבד של הפופים ובחומר המילוי. בכל מקרה תמיד ניתן להתחדש בכיסוי חדש או חומר מילוי ובכך לחדש את הפוף ולהמשיך ליהנות ממנו.