שאלות נפוצות

1. האם יש אחריות לכל הפופים שלכם? 

בהחלט. יש אחריות לשנה על תפרים ורוכסנים לכל הדגמים שלנו.


2. איך ניתן לנקות את הפופים?

להוראות ניקוי לפופים שלנו ניתן ללחוץ כאן: הוראות ניקוי לפופים


3. מה קורה אם אין את הפוף או הצבע שבחרתי במלאי?

אין בעיה, ניתן לבחור דגם אחר או צבע אחר. כמו כן ברוב המקרים ניתן להזמין את הדגם או הצבע הרצויים ולהמתין מס' ימים עד שיגיע למלאי. כמובן שאפשר גם לבחור לקבל החזר כספי מלא אם מעוניינים לבטל את ההזמנה.


4. ניתן לרכוש חומר מילוי בנפרד?

אכן. ניתן לרכוש חומר מילוי לפי ק"ג. לכל דגם רוכסן דרכו ניתן למלא עצמאית או להגיע אלינו למילוי יעיל ומהיר במכונה שלנו.


5. איך רוכשים דרך האתר? 

א. לוחצים על חנות פופים אונליין דרך התפריט.

ב. בוחרים את הדגם המבוקש.

ג. בוחרים צבע ומס' יחידות ולוחצים על כפתור "הוסף לסל".

ד. לוחצים על כפתור "לתשלום".

ה. בוחרים אפשרות משלוח וממלאים את הפרטים.

ו. לסיום לוחצים על דרך התשלום המועדפת (אשראי או PayPal).


6. האם האתר מאובטח ובטוח לשימוש?

האתר שלנו מאובטח בטכנולוגיית SSL של CloudFlare (ניתן לראות את המנעול ליד כתובת האתר). כל הפרטים שמזינים בעת ההזמנה נשלחים במצב פרטי ומאובטח כך שאין סיבה לחשוש להזמין דרך האתר.